duminică, 28 august 2011

La pescuit

 Ascult muzica acum, si chiar nu stiu cum sa incep..... probabil imi va venii o idee in timp ce butonez... si o data am sa zic: asta este!!!!!! Da! Cu adevarat simt ca trebuie sa spun din trairile mele, legate de pescuit:))

Intr-o zi ma duc cu un prieten pe la un baraj pe Olt! Am numarat in bat mii de pietre dar nici un "dintos". Pana la urma imi zice camaradul de pescuit: hai si pe canalul asta unde am incercat toate nalucile pe care le aveam.
La un moment dat, am simtit ceva in bat! In afara de alge, pietre si plase mono, era ceva! Era altceva! Era o marlita! Una mica si dintoasa, era o frumoasa! Am eliberat rapid si hai sa dam! Am luat 18 si am eliberat 16 din pacate ptr cele 2 care erau grav ranite. Va spun cu mana pe suflet ca am incercat tot ce era mai bun pentru cele 2 dar nimic pozitiv........ Trecand si peste aspectul asta negativ, primesc un telefon de la un bun prieten care venea de prin Italia si-mi zice asa: Fratelo, hai sa-l duc si io pe fiimio la peste! Unde mergem?Acum, eu, om care nu suport sa platesc la balti, imi calc pe scarba de inima si zic:F ANTANELE! Asa a si fost, acolo am mers ca trei nebuni, eu cu el si cu al mic care este ptr mine un ingeras, si am inceput!
 Lansarea si pestele! Etc, stiti si voi:))   pescar sa nu minta????? Dar ce te faci cand are si aparat de fotografiat?

 Am prins niste ciortanei pe care am sa-i atasez polologhiei mele:))


Daca nu erau chinezii astia........:))Sa ne arate aparatele foto.........

Un comentariu:

  1. ajuta-ma te rog cu ceva locuri de pescuit prin zona ta, incerca sa fac o localizare a locurilor de pescuit salbatice http://fox-pescuitul-pe-dunare.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere