marți, 29 septembrie 2015

Modificare Saint Croix Triumf

Si sa incep cu caracteristicile blank-ului:
 lungime 7ft, 4-10 lb, 1/8 - 1/2 oz.
Un blank excelent dar din pacate, echipat cu inele grele si mult lac, vopsea. Foregrip-ul prea lung pentru gusturile mele. Deasemenea, grip-ul fiind mai scurt, m-am gandit sa ii dau si lui o forma dupa gusturile mele...
La capitolul inele, au fost initial 7 inele cu plecarea de 30 si top-ul de 6. Cum inelul de plecare mi s-a parut prea mare pentru "joarda asta", am schimbat configuratia inelelor si am ales ca "plecarea" sa fie de 25. In total 7+1.
Culoarea atei am decis sa fie rosie combinata cu negru. O spira rosie, una neagra...
Intr-un final, a iesit asta:


                                                                       
                                                                         fostele inele

                                                               

     
                                                                          la bricolat...


                                                                         fostele inele
                             din pacate, poza cu noile inele care cantaresc 5,7 gr., nu o mai gasesc...


                                              culoarea pe care am ales sa o aiba, grafit pur!


  aceasta poza am luat-o de pe internet, ptr ca am uitat sa ii fac poze grip-ului inainte de prelucrare


                                                dupa prelucrarea grip-ului si al foregrip-ului...








                                                        matisajul, negru combinat cu rosu


                                 si poza asta, ca sa nu mai aud discutii legate de "sira" blank-ului...


















                                                        prima "victima" dupa modificare


          aici se observa mai bine solicitarea blank-ului in lanseu si importanta pozitionarii inelelor
                                            naluca folosita la lansare: cicada de 6,5 gr


Fire intinse si nu uitati de "pitici"! Lasati-i liberi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu