luni, 2 aprilie 2012

Incalzirea motoarelor primavara

A venit primavara si am zis sa scoatem barcile la apa. Le-am scos dar cu mari discutii: cine o scoate primul la apa?
Dupa vreo doua beri baute am ajuns la un acord: sa scoatem barca cea mai puternica, cea care are un motor Mercury de 7,5 C.P, foarte buna in orice situatie!
Este vorba de o barca marina ce are ca scop salvarea pasagerilor din iahturile ce se plimba zi lumina (noapte)  pe malurile Mediteranei. Motorul de 7,5 cai putere te face sa te tii de barca atunci cand il forjezi la maxim (asta se poate vedea si in imagini).
Credeti-ma, daca reusesti sa descarci un rezervor de benzina de 12 litri, esti cel mai fericit om din lume. Degeaba iti spune nevasta ca ai avut treaba in acea zi, sau ca prietena te-a asteptat o ora in plus, tu esti pe alta lume. Esti in lumea ta, este ca un drog! Mare avertisment pentru doritori: nu va luati asa ceva acasa pentru ca va dauna clar!
Am sa pun o filmare cu motorul si barca bunului meu prieten Doru:
si doua-trei poze...











Acum ca am terminat cu  "categoria grea" revin la a mea barcuta si la motorul meu, un Minn Kota de 30 LB.
Un motor usor, cu un consum redus dar care se pare ca face fata si pe ape curgatoare!
Iesirile la apa au fost facute la o saptamana intre filmari.
De regula pe o barca iti trebuie doua motoare: unul termic si unul electric. Din fericire pentru mine si pentru noi ca sa zic asa, eu cu Doru am facut echipa perfecta: sincronul ideal la pescuit....
Va las sa vedeti cateva imagini si cu motorul electric pe apa curgatoare......

Adaug o filmare facuta recent: barca king fisher 2,40 m cu motor suzuki 2,5 CP

                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu