duminică, 18 noiembrie 2012

Cu barca la Dubova..


Inca o iesire la Dubova!
Am fost la Olt, manca! Am fost pe Jiu, manca! Am zis sa mergem pe Dunare… Oare o manca? De regula daca mananca intr-un loc, fugim in alt loc unde il provocam sa manance. Ii dam cu de toate si pana la urma pune gura pe ceva..
De aceasta data am folosit numai gume de  “export”, care s-au dovedit a fii cele mai bune.
Nu vreau sa fac reclama dar cele cu codita  “mai moale” au facut legea.
Ajungem pe la Dubova dupa nu stiu cate telefoane date anterior, si la un moment dat toti eram in casa lui Bachus,,,,” Am vorbit cu “el” sa ne  pasuiasca , si am inceput sa testam apa.
Vorbesc la plural dar am fost singur in barca atunci cand cautam acele substraturi…
Dupa cateva ore ajung acasa si gasesc gratarul foarte incins cu  toate bunatatile pe el!
Era clar:nu mai plecam noaptea…. Vinul negru parca se alia cu doleantele locului. Trebuia sa  “sfintim locul” !
Am inteles si asta si a doua zi, pe la ora  7 dimineta am incercat din nou sa montez motorul pe barca. Am plecat dupa coordonatele luate anterior .Fiasco total! Unde cu o zi in urma am luat cativa strapi cu jig de 28 gr, a doua zi cu 52 gr nu mai bateam fundul…
Cel mai amuzant mi s-a parut atunci cand am vrut sa ne ancoram, si dupa doua-trei lansari am inceput sa vedem cum pleca barca cu noi. Firele de la ancora fusesera taiate de pietrele de jos.
Inca ceva km in plus si ajungem pe alt loc. Totul ok! Strapii au inceput sa apara doar ca ancora noastra a cedat brusc! Inca o data!
Am sa pun niste poze ptr a-mi aduce aminte de aceasta iesire frumoasa…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu